It's all red..

Jag kom nyss hem från farmor, för ungefär tio minuter sen.
Jag var där i inte mer än tjugo, sen gick jag.
För farfar bara ignorerade allt jag sa och avbröt mig seriöst hela tiden.
Och han skällde, skrek, och skrek mer på mig. utan anledning.
Sen när jag kommer hem ser jag att det står ett par ouppackade
datahögtalare till min dator på skrivbordet. har jag bett om ett par såna?
nej. Han sa till mig att plocka undan på skrivbordet, så det skulle få plats.
Då sa jag att jag inte orkade, men började göra det i alla fall. Efter typ en
minut så sa jag att han alltid köpte saker fast det fanns annat jag ville ha mer,
och då fick han damp och började kasta allting.
Jag orkar inte mera.

Kolla ögonglobens färg. Bilden är oredigerad.


Avtryck♥
Postat av: ' FATMA

fina ögon du har :)

2009-05-11 @ 19:38:43
URL: http://fatmas.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0