Tältning med klassen.

Chao!

Igår började vandringen med klassen, från Långshyttan till Garpenberg.
Det tog runt tre timmar igår, vi sätter upp tält och liknande.
Sen idag,  vid nio tiden vandrar vi vidare. Just nu kan jag knappt gå,
för jag har så ont i kroppen.
Men jag ska i alla fall hämta ut min klänning jag ska ha på skolavslutningen.
Bilder på den kommer senare :)

Men jag hade hoppats på att mamma skulle ta med bandage eller nåt
från jobbet, men ikke sa nikke! Det skiter väl hon i!

Aja, i helgen tvingar mamma med mig till mormor i kungsör.
Jag vill inte! :'-(
Jag vill gå på Falun Rockstad och se Sonic Syndicate!
Men jag får inte för pappa.

Det blir [förmodligen] inte:
Falun Rockstad
Peace & Love
Och det blir kanske inte heller Sonata Arctica :-(
Vet ni hur ledsen jag är? :-(

Avtryck♥
Postat av: C H A LL A N S FOTOBLOGG

Tjo tjo:) Hur har din dag varit??

2009-06-09 @ 18:10:14
URL: http://absolutchallan.blogg.se/
Postat av: Ma®ie^^',

Den vandringen har jag också gått även om det är jävligt länge sedan. Är det inte 2 mil eller något sådant?



Elakt att tvinga med dig till Skåne:/

2009-06-09 @ 20:01:16
Postat av: lina

ååh, P&L, dit vill jag!

2009-06-09 @ 20:24:58
URL: http://discosadness.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0