Jag behöver er hjälp..

Ni ser rubriken.
Det är er hjälp jag behöver.
Det är så att jag har börjat blivit rädd för min pappa. Han har aldrig slagit mig eller så, men han är alltid så sur och arg. Idag när jag satt och hade jätte trevligt får jag ett sms där det står "Med tanke om hur det ser ut på ditt rum plus att du inte plockat ur diskmaskin sover du hemma inatt. kl 8 ska du va hemma". Och då blev jag skitsur och skrev att barn inte har några rättigheter längre, och då fick han damp. Han blev skitsur och ringde och skrek på mig. Jag blev rädd. För om jag inte är hemma klockan åtta får jag inte träffa mina kompisar nå mer i sommar. Min tanke var att supa mig full och komma hem med en cigarett i handen. Vågar jag det? NEJ.
vad ska jag göra?
fosterfamilj?

Avtryck♥
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

låter inte alls kul. jag var rädd för min pappa när jag var liten, men inte längre, för jag bryr mig inte om honom. har tyvärr inga tips eller så att ge :-(

2009-06-16 @ 21:11:40
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: { ericafp }

Tror du måste prata med någon om detta. Någon som kan göra något åt saken. För inte ska du vara rädd för din pappa ;o

2009-06-17 @ 13:23:10
URL: http://ericafp.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0