Sofia & Cassandra :)

Idag klev jag upp ur sängen runt 05.15 för att göra mig  i ordning,
och vidare till Statoil :) Där kommer Allan och plockar upp mig, Hampus och Erik,
för vidare åkning till Norrtälje . Ett stopp blir det i sala, och Cassi och Sofia fick
Tommy att gå med på att jag skulle få byta buss :)
Cassi fick en ordet från Tommy att skriva en hejaramsa, och det gjordes!
Jag tror tyvärr inte jag får skriva den här :-)

Men jag måste säga att  bilresan hem var otrolig!
Jag och Sofia skrattade så vi fick ont i käken!
Haha.

Bästa flickorna!

Nej har ingen bild på dom, men det kommer väl nån gång :)

Avtryck♥
Postat av: celineee ♥

Shiit va snygg blogg du har! :D

Älskar den (a)

2009-05-22 @ 12:54:01
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0