Mötley Crüe :-)

Seriöst, jag är på en början att byta misikstil igen.
Jag börjar gå mot glamrock, men ändå mycket mer mot Power Metal.
Mötley Crue och Sonata Arctica är det som gäller just nu.
Jag älskar det, jag är kär.
På konserten i december kommer jag förmodligen gråta hela tiden!
Men finns det någon som vet vilka förband det är? :)

Jag var nyss ute och fotograferade lite, det är ju regnat och solen lyser!
Helt perfekt!




Avtryck♥
Postat av: SCAR

Mötley Crüe måste man ju gilla, de är grymma! ska se dem i sommar. Lär bli så jävla kul. Riktigt fina bilder, förresten. :)

2009-05-11 @ 15:07:22
URL: http://scars.se
Postat av: annie

fina bilder :D

2009-05-11 @ 17:23:29

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0