It's love :)

Dagen började med att vi hade kickboxning och push, i två timmar.
Usch, kul var det med det var jobbigt :-)
Sen var väl dagen som vanligt, fast jag trodde att jag skulle somna under SO;n.
haha!

Senare när skolan slutat följde jag med Sara till Donken :-)
Alltid lika roligt! Happy Meal som man får med Hello Kitty leksak!
Sen kom det in nån gubbe som gav båda oss värdens blick!
Haha! Sen sa han nåt till sin partner, om vårat rosa hår :-)

Direkt efter gick vi vidare till Vasahallen, där vi träffade Towe och Andre.
Vi satt och pratade med dom ett bra tag, senare kom Jonne och Morgan :)
Men efter nån timme började det regna, och då stack Sara till körskolan och vi
gick ner till bowlinghallen!

Och vet ni vad pappa kom ner med? :-D
EN ROSA BOWLINGVÄSKA! :D

Aja, på Lördag kommer kanaske Elle, och jag ska vara med Towe och Jonne då :)

Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0