I will never see why..

Jag orkar inte skriva mer negativt idag!
Så därför så ska ni få höra lite om  mina "framtidsplaner".
Haha, säger jag bara! Ni kommer tycka det här är ett skämt, men jag är seriös!

Arbete
- Först och främst så vill jag bli frisör! Det har jag velat bli sen jag var liten, och jag klipper faktiskt mig själv för det mesta! Det är ingen som ser nån större skillnad, så varför lägga pengar på en dyr frisörsalong när jag kan fixa det själv? ;-)
- I andra hand vill jag bli konsertfotograf, eller bara en helt vanligt fotograf :) Jag älskar att fotografera, som ni redan vet, och det skulle inte förvåa mig och jag blev det! :)
- Och i tredje hand vill jag bli kurator/psykolog. Det känns som jag kan hjälpa vem som helst, utom mig själv. Haha! Men ellerhur,  jag gör så gott jag kan! Och jag tycker inte att det är roligt att lyssna på andras problem, men jag älskar att försöka hjälpa människor!

Boende
Ohyes, kan ni gissa vart jag vill bo? :)
Jag tror att ni gissade rätt, FINLAND! Jag älskar finland, nästan alla säger att språket inte är det finaste, men jag tycker faktiskt att det är ganska fint! Och jag gör allt för att lära mig så mycket finska det bara går. Men LaLa.. Min favoritreplik på finska är fortfarande Lapin Raspikurkku! Haha! :-D
Men i finland finns den bästa musik, enligt mig. Och de bästa låtskrivarna. Och jag bara älskar finland..




Avtryck♥
Postat av: cherryy

Bor själv i Finland och kan säja att det är allt annat än toppen. Finskatalande vs svenskatalande, värre än alla blattesvennekrig som finns i Sverige. För att snacka om hur jobbigt det är att läsa båda språken i skolan...

Men då igen har man såklart ljus i vardagen, som HIM (Ville Valo<3), COB osv :))

2009-05-04 @ 17:44:40
URL: http://diable.blogg.se/
Postat av: { ericafp }

Jag älskar också att fotografera, men det är ju lite svårt utan kamera. Måste införskaffas igen ;D

2009-05-05 @ 11:10:22
URL: http://ericafp.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0