I just wanna play my music..

Jag kan inte förstå hur många bra artister och låtar det finns, som nästan ingen lyssnar på!
Jag lyssnar på vissa band, och jag känner/vet två tre stycken som lyssnar på dom banden!
Men finns det någon exempelvis som har hört Disco Ensemble? Eller Echoes of Eternity?
Nej, jag trodde väl det.
För att hitta den musiken jag lyssnar på behöver man veta alla band jag lyssnar på.
Min musiksmak är för speciell för att en "ikke-Rebekka" ska tycka det är bra. Haha!

här får ni dom ovanligaste banden jag lyssnar på;

Avantasia
Belle and Sebastian
Blonde Redhead
Brainstorm
Broder Daniel
Chemical Vocation
Circle II Circle
Dead Poetic
Disco Ensemble
Echoes of Eternity
Jon Olivia's pain
Kids in glasshouses
Mystic Prophecy
The Academy is..
the Black Ghosts

Avtryck♥
Postat av: louise eriksson

broder daniel är bra! :-)

2009-05-09 @ 12:01:56
URL: http://gurkglass.blogg.se/
Postat av: jen - pphoto

BD är inte ovanligt! ;)

Herregud, kom på att jag lyssnade herrans mycket på dom för 2 år sen!

2009-05-09 @ 15:01:14
URL: http://pphoto.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0