Gästblogg!

Jepp, nu är det Jen som är här och bloggar lite! :-)
Rebecka skulle åka hem till sin mormor idag och hann inte blogga innan
hon stack. Hon kommer hem på söndag troligtvis och då borde bloggen bli
som vanligt igen! Men nu i helgen får ni faktiskt stå ut med mig :-)
Överlever ni?

Men jag tänkte ta att berätta lite om mig själv för er som inte vet vem jag är.
Jag är en 15 årig tjej som går i samma klass som Rebecka, vi har varit vänner
i lite mindre än ett år. Hon och jag är väldigt nära vänner och det finns inte många
som är lika underbara som Rebecka :-)
Jag har 1 kissemiss och min lillasyster har 9 kaniner, så lite djur har vi också.
På fritiden umgås jag med mina vänner, åker moppe och dansar! :-)
Jag har 4 småsystrar och mina föräldrar är skilda. Jag bor mest hos min mamma,
men jag är hos min pappa varannan helg :-) Jag älskar att fota, det är det bästa jag vet.
Jag driver en fotoblogg och älskar att få kritik på mina bilder! Jag fotar med en Pentax K100D.

Där fick ni lite info om vem jag är! Hoppas jag inte skrämmer er :-)
Ni lär få höra mer utav mig i helgen. Ni kan även besöka min blogg och kommentera!

Avtryck♥
Postat av: Anonym

Okej okej :) Allt är bra med dig eller ?

2009-05-01 @ 21:48:06
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0