Farmor och farfar..

Min farmor och farfar åkte till Turkiet för precis en vecka sedan, och kommer hem om precis en vecka.
Vet ni hur hemskt det är att dom inte är här? :-(
Dom är mina bästa kompisar, jag kan inte förstår hur det kommer blir när dom dör! Jag kommer bryta ihop, och jag menar det! Jag saknar dom efter en ynka vecka! Det är patetiskt! Men jag så gott som bor hos dom, och jag vill att dom ska komma hem.. Jag vill inte att dom ska åka bort.. Men dom behöver det! Dom kämpar dag ut och dag in, och nån gång ibland behöver dom också en semster!
Jag saknar er, älskade Farmor och Farfar

Avtryck♥
Postat av: lina

aw, jag känner precis likadant med min mormor och morfar :-(

2009-05-28 @ 10:27:16
URL: http://discosadness.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0