Bildbomb och vänner! ♥

Woho, Towe följde med mig hem efter skolan idag :)
Vi skyndade oss hem, sen strax efter stack vi till stan och träffade Jonne, 
Nappe, Louice och Morgan :) Roligt, som vanligt! :)

På vägen till stan, vi gick, så hade jag tre nitbälten, och alla tre är mina! Haha!
Jag tappade ett av dom hela tiden, så det tog oss en halvtimme att gå till stan!
i vanliga fall brukar det ta typ 10 minuter! xD haha! :)

Men när vi väl hade 30 meter kvar till vasahallen möter vi Jonne,

som tänkte gå hem för vi tog så lång tid på oss :)
Men som vanligt var det väl segt och osocialt, så vi gick upp på stan och
mötte Louice och nappe :)
Alltid lika trevligt! Sen tvingar Nappe dit Morgan, och strax efter
det vill ni inte veta vad som hände!

haha :) Men senare gick vi vidare vill Vasahallen igen,
satt där i gräset och mobbade varandra :)
Alltid skoj! :) Ochsåklart så hade jag väl kameran med mig,
så bilder kommer längre ner! :)

Vi hittade senare på ett träd som vi satt i, jag Towe och Morgan :)

haha, lyckat ohja! :-D

Ni kan ju fråga Towe..


En Morgan :)


En Jonne :)

En till Morgan :)



Avtryck♥
Postat av: ema

sv: ellerhur, finns ju massa tvprogram om sånt. usshushh läskigt. :o

2009-05-16 @ 20:14:43
URL: http://emaslife.blogg.se/
Postat av: ema

hejhej

har frågestund just nu

fråga vad du vilL! :)

2009-05-16 @ 20:40:22
URL: http://emaslife.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0