Now i can tell you what I've done for you!

Tjo folkeeet!
Just nu sitter jag och polerar bowlingklotet tills imorgon :-)
Vi ska till Malung och spela Dalamasters :D
Det kommer kanske gå bra, och farfar har hittat bra klotrengöring till mig också!
Perfekt!

På flera olika sidor har folk frågat var jag får smink/kläd-inspiration
från, och här är alla olika personer:

Smink:
Tarja Turunen
Simone Simons

Klädstil:
Tarja Turunen
Sharon Den Adel
Elin Kero
Simone Simons

Tarja Turunen - I Walk Alone
Ok, jag har inte direkt hennes stil när det gäller smink/kläder i videor och på scen,
men annars så!

Simone Simons [Epica] - Solitary Ground
Älskar hennes stil, den är helt underbar!

Sharon Den Adel [Within Temptation] - Our Solemn Hour
Kolla på hennes smink, helt underbart! Och kläderna, men när dom här människorna är civila,
dem har dem mest underbara kläder!

1. Within Temptation - Frozen
2. Sirenia - The Other Side
3. Mandragora Scream - Dark Lantern
4. Xandria - eversleeping
5. Anette Olzon - Bye Bye Beautiful
6. Lacuna Coil - Heavens a lie
7. Epica - Solitary Ground
8. Tarja Turunen - i Walk Alone


Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0