A+ , Kill Hannah , Elliot Minor , Kids in glass houses!

Tjo folkeeet! :-D
Dagen har väl varit bra, fast jag kanske kommer få extramatte,
och Fredrik kommer kanske hjälpa mig med NO:n, för jag
börjar få jättesvårt med det :-(
Men skit i det nu! Nu går vi in på lite av det mer positiva!

Jag har hittat minst 10 nya band idag, som är bra!
Jag gillar det :-) Några av banden står på rubriken,
fast Kill Hannah lyssnade har jag lyssnar på ganska länge.
Dom är faktiskt bra, förutom att dom som alldrig hört
dom förut inte ritkigt vet om det är en tjej eller kille som sjunger..
Fast det är en kille! Bara så nivet!
Men jag är fortfarande helt förälskad i Paramore!

Sen frågade pappa idag hur jag vill ha i mitt rum!
Är någon glad eller är någon glad?
Jag är helt överlycklig!
Jag hade tänk mig ha en blå vägg, och den ska det stå
massa bandnamn och deras loggor på!
Sen ska dem andra vara gråa tror jag!
Alla kan gissa varför? :-)
Blå = My Winter Storm
Grå = Once
Eller vad tycker ni? :-D

Förlåt för den blev så brusig!


Avtryck♥
Postat av: jen

Drool på sånna bilder.

wb

2009-03-13 @ 22:08:29
URL: http://pphoto.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0