Peace & Love -09!

Igår klockan 9 kom Kim och hennes mamma och hämtade mig.
På vägen dit skjutsade vi hennes syster till sin mormor. När vi väl var framme i Borlänge,
och stod utanför och väntade på att få gå in, bestämmer de att fyra timmar senare ska de ha insläppet!
 Skoj! Vi står utanför och väntar, så snälla som vi är :-)
När vi var inne sprang vi och köpte mat. Seb tog vi oss en tur runt hela området :-)
så litet som det var hade jag inte förväntat mig. Efter ett tag kom Rasmus och gjorde oss sällskap. Trevligt!
Vi kik och lyssnade på Bullet, som inte var speciellt bra. Mets, bonden, bonden's tjej, Natalie, Malin och Sigo :-)
Vi gick väl runt lite, satt och pratade och sånt. De flesta försvann, Mets och rasmus gick iväg och kikade på thåström.
Och jag och Kim var kvar för vi skulle stå långt fram på Mötley Crüe!
När tiden väl var inne stod vi tillräkligt långt frma för att slippa bli mos :-)
 Låten Mötley började med var Kickstart my heart. Det var knappt så man hörde Vince under den låten, alla sjöng!
Låtarna var bra, och dom var hur bra som helst live! Bästa bandet live, måste jag säga! helt underbart!
Vince bad alla ha upp högerhanden, kvynta den och "gasa". GIRLS, GIRLS, GIRLS!
Jag fick tårar i ögonen, underbart ögonblick. fast bäst var att Nikki kollade mig i ögonen!

Bilderna har jag fotat, så ge fan i dom!
Nikki Sixx <3

Mick Mars!

Nikki & Vince Neil!

Mötley Crüe!



Avtryck♥
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

fina bilder, blev sjukt konsertsugen!

2009-06-26 @ 22:42:49
URL: http://discosadness.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0