Oh no, not again..

Jag som trodde mina föräldrar hade insett att jag har ett liv, men tydligen inte! Mamma vill att jag ska sitta hemma med henne hela kvällen, men jag vill ut med mina kompisar! Vi var nyss och köpte blekningsmedel, och om vi hade blekt det när vi kom hem hade det varit klart nu! Men icke! "vi gör det sen". Sen? Jag vill inte sitta inne nu när solen lyser, och defenetivt inte när hela jävla äckelfamiljen är här. Jag vill inte bo hemma. Jag vill flytta till nån som förstår mig, och det är inte mina föräldrar. Dom förstår ingenting. Jag funderar på att flytta hem till farmor nu.
Det känns som jag ska börja gråta. Jag vet att det är fånigt, men jag är sån.

Avtryck♥
Postat av: lina

låter inte alls kul :-/

2009-06-02 @ 18:58:29
URL: http://discosadness.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0