Isabel Lundmark <3

isabel Lundmark, en av mina bästa vänner.
Jag har ingen aning om hur jag ska kunna visa min uppskattning för vad du har gjort för mig.
Du gjorde mig glad, bara att få höra av dig. Du är som min tvilling. Vi är lika överallt.
Det blev inget i sommar, men det kommer en annan gång, right?

Du ska veta att jag kommer alltid finnas vid din sida.
Du har det svårt just nu, genom att du är inlagd och fått diagnosen.
Att folk hånar Anorexia nu för tiden, är hemskt. Jag vet inte hur du känner,
och jag vet att du kommer klara dig igenom dethär!
jag finns alltid här för dig, isabel.

Jag älskar dig <3

Avtryck♥
Postat av: isabel

Rebekka.

Det finns inga bokstäver, inga ord, inga meningar som kan beskriva hur mycket du betyder för mig.

Du är som min tvilling, min syster, mitt allting.

En sådan vän som du borde alla verkligen ha. För du är underbar, snäll och finast på alla tänkbara sätt.



Jag är med dig i motgånger och medgångar. När du ramlar i alla diken som finns efter vägen tänker jag hjälpa dig upp. Jag är med dig till våra sista andetag.

Jag älskar dig allra käraste syster.

<3

2009-06-23 @ 17:13:49
URL: http://iiisabels.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0