FOTOTÄVLING!

Jag har varit rätt dålig på sånt här nu :-)
Men nu tänkte jag ha en liten fototävling, och ni får skicka en högst tre bilder till min mail:
[email protected]
Det får vara vilket tema som helst, men jag vill inte se några egentagna egopics!
Bilderna får vara redigerade, och ni ska ha tagit bilden!
 Fyra bilder kommer jag välja ut, och ni kommer få rösta på
vilken bild som kommer bli vinnaren!
Vinnaren's bild kommer synas någonstans i bloggen,
men den kommer vara synlig för alla!
Och den bloggen kommer såklart länkas också! :-)
Det enda ni behöver göra är att skicka in bilder,
och länka från er blogg att ni är med och tävlar! :-)

[email protected]

Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0