Vad är det som händer?

vad är det som försigår i mitt lilla huvud egentligen?
Ingenting är på sin plats, i promise!
Musiken, sminket, håret, kläderna, ingenting är på sin plats!

min musik är helt borta, jag tycker inte om Nightwish som förut.
Samma med Sonata Arctica. mina älskade favoritband betyder inte
lika mycket längre. Och jag tycker inte om det! usch. Det som gäller
just nu är bara glamrock. vad kommer näst, death metal?

Mitt smink blir bara mörkade och mörkare för varje dag som går.
Förut var det bara mascara. Nu är det mascara, kajal, mascara, ögonskugga,
mascara, kajal.

Jag vill ha svart hår igen, och ha uppklippt, mycket! Jag vill på fullt allvar
bli glamrockare. Och jag tror faktiskt att jag skulle passa som det!


Avtryck♥
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

det skulle vara tufft :-)

2009-06-30 @ 00:32:06
URL: http://discosadness.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0