Igår!

Konnichiwa! ♥

Igår hade vi Triathlon i skolan. Klart att solen lyste och det var 30 grader varmt :-)
fast jag var ironisk..  Det regnade minst 60% av tiden, och solen lyste inte alls..
Inte roligt! Jag och Lina stog och hade jätteroligt :-) eller, vi stog och trackade
Patrik lite då och då! Sånt gillar vi!

Senare under dagen åker jag och min mor och köper blekmedel, och gissa vilken
färg det blev? Ni får titta på bilden :-)
Jag färgar håret vid halv sju, klar klockan åtta! Då drar jag på mig ett par byxor
och ett linne och sticker till stan, och träffar Morgan :-)
Efter runt 5 minuter kommer Jerry och Hulta i bilen, pch båta kollar konsigt på mig..
undra varför? :-) fast dom försvinner lika fort som dom kom.
Jag och Morgan pallrar oss vidare till Ali Baba [pizzeria] och är sociala med
Kim, Steve och hans tjej. Trevligt! Efter ett par minuter kommer Patrik :-)

Nu ska jag gå och ta kort på mitt nya hår :-)
Pusshej!

Avtryck♥
Postat av: isabella

jag tyckte det blev sött :*<3

2009-06-04 @ 07:13:18
URL: http://pachirisu.blogg.se/
Postat av: lina

söt!

2009-06-04 @ 20:47:09
URL: http://discosadness.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0