Musik is da liiiiife!

Jag sitter och knarkar sönder Pharaoh Sails to Orion.
Den är bäst. Och jag lyssnar på den när dem gjorde den live.
Det gör låten ännu bättre! den är typ bäst!
Men jag hade faktiskt tänk byta stil. eller byta och byta.
Nu är jag ju lite wannabe fashioncore, men jag vill bli mer "rock".
Typ Elin Kero. Jag älskar hennes stil. Den är fett snygg!
Men i alla fall. Jag tänker också börja ägna mig mer åt Fotograferingen.
Jag ska också börja spara ihop till fler objektiv, eller få pappa att köpa fler.
Det behövs, tro mig.
Men varför tycker alla att det är mycket roliga att fotografera med systemkameror?
det är egentligen ingen skillnad, har man det objektivet man får med kameran när man
köper den, blir det inte så stor skillad. fast det beror ju på om man har en bra
kompaktkamera också. som är ganska svår att få tag i, om man köper den för den är
snygg.
som många då gör. i alla fall dom som går i mellanstadiet, tar en rosa kamera bara
för den är snygg. sen blir bilderna förjävliga.

Sen var det väl detdär med daldansen också.
Som jag och Marie stör oss jävligt mycket på.
Daldansen går back, varje år. i alla fall vad det står i tidningar.
dom tar dit band som folk inte hens hört talas om. Då är det väl klart dom går back?
Varför inte ta dit ett jävligt känt band, och lägga ner pengar på det. sen
får dom ju in pengar på att folk vill se dom? hur tänker folket?
Anna Book liksom? typ 100 som kollade, om inte mindre.
På sanna nielsen var det 300 kanske. många var det ju inte.
Varför inte ta dit ett riktigt dyrt band som både barn och vuxna vill se?
Men nej, man tar dit billiga och dåliga band, som ingen hört talas om.
Tycker ni som jag eller?
Man tröttnar.

Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0