Bowliiiiiiing!

Först skola. Det sög. Inget att berätta därifrån.
Sen efter skolan åkte jag hem till farmor och farfar. Det funkade väl.
Farfar tycker att jag ska flytta hem till dem! Sen berättade jag om hur det var hemme,
och farfar förstod att det var så. För mamma och pappa är lika som fan i beteendet,
men de vill inte insé det. För båda två är lika surskalliga, ingen av dem har bra
musiksmak och ingen av dem gillar varandras styvföräldrar, vad jag vet i alla fall..
Dem är ganska lika, right?
Sen berättade jag för mamma att farfar vill att jag ska flytta dit, men det tyckte inte hon.
Ovanligt att neka, ellerhur?

Johan Palm ska släppa en skiva!
Nu är jag typ överglad ju! Jag ska köpa den, sådetså!
För Johan är gullig, och ingen kommenterar att han suger och ser ut som en tjej.
Jag vet att han liknar en tjej, men det är en kille sådetså!
Men kolla bara på Bill Kaulitz, han liknar också en tjej, men spela roll då?
Jag tycker väl vad jag vill, och jag har sagt det förut och jag säger det igen:
Jag bryr mig inte vad ni tycker om mina åsikter.

Okej, texten stämmer inte om att han inte kan sjunga och suger!


Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0