Ingen kickar fotboll som han!

Idag har jag varit och kollat på fotboll! Sen klockan halv 10 i morse! I Falun till och med!
Jag visste inte ens själv att jag skulle orka det! Men jag tror att det var för jag ville ut och g
öra nånting jag alldrig brukar göra, och att jag skulle få träffa Jennifer! :)
När klockan var runt halv ett kom hon med moppen och hämtade mig, sen raka vägen ner på stan! :)
Vi sprang runt lite överallt, Jennifer hittade en tröja, och ett par byxor! :) Själv fick jag inga pengar av mor,
så jag hade ingen vidare lust att ens försöka hitta någonting! haha! :)
Men när vi gick in på H&M spg vi våran gamla kurator, Lisa.. Usch, hemsk att bara se henne!
Jag saknar henne.. mest! </3

Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0