Here with Jen! :)

Precis! Nu sitter jag här hos Jennifer och hon kollar på Greys.. something :)
Jag kan inte stava till det, tänker inte ens försöka! Haha :)
Kom hit för ungefär för en timme sen, och då satt hon och hennes familj och åt Tacos :)
Men jag ville, eller jag hade redan ätit, rättare sagt! Jag kom precis från bowlingen,
och för en gångs skulle var det faktiskt ganska roligt! :) Towe tvingade med Morgan ner till bowlinghallen,
 och han var heeeeelt mongo! :D Haha, det var kul :) sen spelade jag också ara en timme,
för den sista halvtimmen satt jag och jävlades med Elias, med Mogge :)
Rätt kul, faktiskt!

Egentligen skulle Jonny kommit ner en snabbis, men han fick inte för sin mamma.
Han var tvungen att städa sitt rum!
Haha, han är inte den enda som skulle behöva städa! :)

Idag fick ag i alla fall en egen dator till mitt rum! Men tyvärr finns inga högtalare.
Så jag satt och poppade på högsta volym från stereon, massa fjortismusik,
 plus att det mitt i alltihop kom upp Disturbed - stricken..
Haha, då blev jag så gott som döv, kan jag lova! :)

Jennifer bild. Klicka på bilden för att komma till hennes blogg :)

Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0