Forgiven!

Förlåt för den usla uppdateringen, men har annat för mig! :-)
Men skolan idag var iallafall sämst, det var jättetråkit!
Dom flesta i klassen sprang runt och var typ hyper, och jag satt och gjorde ingenting,
hela dagen! Jätteroligt! Eller inte..

Jag har underat på en sak:

Måste man ha massa "häftiga" funktioner på bloggen för att man ska få fler prenumeranter?
Jag trodde man prenumererade på en blogg för man tycker texten/bilderna är intressanta?
Har jag fel?


Avtryck♥
Postat av: Anonym

2009-04-23 @ 23:08:42
Postat av: TinA

Tjena! Din blogg verkar bra också :D Så visst kan vi prenumerera på varann om du vill det ännu :P

2009-04-24 @ 10:01:45
URL: http://egoism.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0