Don't worry, be happy!

Idag har jag seriöst flyt! :-D
Jag är jätteglad just nu!


1. Idag på bowlingen hade vi en liten "tävling", och då är det meningen att man ska få ner så lite käglor som möjligt,
men man får inte köra ner i rännan. För gör man det får man antingen skriva i en Strike ( X ) eller en spärr ( / ).
Och den tävlingen vann jag, och då fick jag en Twix! :-)

2. JAG SKA ÅKA PÅ EN STOOOOR TÄVLING! :-D Ja, ni ser! :)
Det går till såhär:
Några människor väljer ut tre tjejer och tre killar från varje landskap som får komma och tävla,
det här året, i Norrtälge. Det är Landskap mot Landskap :) Så det bli jag, Cassandra och Sofia
som är tjejer från dalarna! Och sen kommer det vara tre killar som följder med också, men
det vet jag inte vilka det är :)
Men i alla fall så är det dagen före vi ska till Åland, och till åland blir vi sex personer. En sak är super:
Tävlingen är från Norrtälje, och båten till Åland avgår från Norrtälje!

Jag är i alla fall jätteglad :) Vi får se om dagen fortsätter så! :-D
Det här är personen jag saknar mest - Bianca.
Jag har träffat henne två gånger på Mallorca, två år i rad :)


Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0