Smokin' in the boys room

Jag färgade håret rosa idag :-) trevligt värre! När klockan började närma sig 15 så får jag ett
sms av lilla Jonne som frågar om jag kan masa mig ner till sveaparken! KLART! :) Pappa skjutsar dit mig,
och det är massor med italienare och massor av Stureskolan's femteklassare! Roligt kan man säga!
det första man ser när man kommer dit är en springande Amanda :-) Efter ungefär en timme kommer
Morgan och Jerry ner dit, och vi sitter och talar lite :-) Amanda är överhyper, och springar runtruntrunt!

Vid 19 tiden skjutsar mamma mig till stan, för att träffa mina älskade vänner! :-)
Vi går vidare ner till vasahallen, och kollar när alla sveaparksbarn badar! haha!
Lärare kom och skällde på oss, mycket!
"ni gör väl inte det där, ni får inte vara här, den där dörren får inte vara öppen". UTROTA LÄRARE!
Jerry och Morgan tvingar vidare mig,  Carro, Sara och Sara till fjortiskajen, men det var inte så många fjortisar där :-)
Det var bara trevligt folk!


Avtryck♥
Postat av: lina

du är så söt!

2009-05-27 @ 15:25:10
URL: http://discosadness.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0