Seether feat. Amy Lee!

goddag alla söta människor! :-)
Igår var jag med Sara, hela dagen! Det var roligt :-) ett par timmar under kvällen var i med Morgan, haha ! Vi satt och kastade en 50 öring på varandra! Han blev besviken på oss, för vi inte kunde träffa han på två meters avstånd! Skoj!
Igår fick jag också mitt comviqkort påtankat, så nu har jag gratissms @ comviq igen! Men mina telia försvann igår, det gillar vi inte!

En av mina bästa kompisar, Micke, lyssnade på en låt som jag såg på MSN. Ni vet att det står på vissa vilka låtar de lyssnar på. han lyssnade på Seeter feat. Amy Lee - Broken. Helt underbar låt, måste jag bara säga!

Aja, nu ska jag i alla fall platta håret och ta ett äpple, sen bär det ut på stan! :-)
Vi ses i december, Tony! Och det är inte min bild!

Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0