Norrtälje x 2

Imorgon kliver jag upp ur sänger mellan 05.00 - 05.30 för att åka minibuss till Norrtälje med
tre andra flickor och fyra killar :) Vi ska bowla! Överraskande va? Bussen åker och plockar
upp mig utanför Statoil 06.15 imorgon, jippi!  Och ni tror jag kommer orka? skulle inte tro det..
På fredagen åker jag till Norrtälje igen :) Den här gången åker man med Hedemorabor, till Åland! :-)
Jag kan alltid hoppas på att det ska bli roligt, men det blir det nog! :) marie ska ju följa med,
då kan det ju inte bli helt tråkit!

Jap upptäckte nyss hur vacker röst Sarah Brightman har!
Och det var nyss första gången jag fick rysningar av att lyssna på musik!
Helt otroligt, säger jag bara!

Jennifer's bild. Jag älskar dig <3

Avtryck♥
Postat av: C H A LL A N S FOTOBLOGG

SV: Jag har lagt till dej nu men snälla sluta inte att prenumerera... Jag lovar att inte sluta på din:) Jag skulle bli superglad om du inte slutade:)

Ha en bra torsdag:)

2009-05-21 @ 09:29:32
URL: http://absolutchallan.blogg.se/
Postat av: ROCCAM

Sure kan vi prenumerera på varandras bloggar!

Alltid kul att läsa nytt :)

2009-05-21 @ 14:18:01
URL: http://McNASTYaidsbrain.blogspot.com

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0