Något roligt litet test :-)

du är feg om du inte gör den

den/det senaste
du åt? -
Ett äpple
du drack? - Water!
du kramade? - Sara skulle jag tro ;p
du tittade på tv med?- Eh, mig själv!
satt vid datorn med? -  Läs ovan ;-)
du sov med? -  Min kudde!
du skrattade med? - haha! Nån liten filur från klassen :-)
du brottades med? - Haha! Kan det vara.. patrik?
vad ska du göra imorrn? - Vara med Sara, Morgan och alla dom där:-) OCH BAKA KLASSKAKA!
vad har du gjort idag? - Skolan!
va det kul? - Ibland så
är du singel? - jepp!
är du kär? - Nope
vad vill du göra nu? - Ha pengar och p&l biljetter!
har du mer en 5 tröjor? - japp!
har du mer en 2 byxor? - Yes!
vill du sova nu? - Ja!

kryssa i för det som stämmer in på dig:
[/] du hatar att skratta |
mitt skratt är överfult!
[ ] du gillar inga djur
[/] du är oftast själv
[ ] du umgås hellre med en bok än dina vänner, om du har några
[ ] du har inte smsat på mer än 2år
[/] du är osocial


anorexiabarn:
[x] det sista du åt var ett halvt äpple
[ ] skolsköterskan har ringt hem till dina föräldrar och undrat om du får mat
[x] du tappar hår
[x] du fryser ofta


självförtroendes översvämmning:
[ ] du älskar dig själv 
[ ] du är mkt snyggare än alla andra
[ ] du älskar ditt utseende
[ ] om någon säger att du är ful blir du arg
[ ] du skulle aldrig kunna va med i en sport som gör att du kan göra dig illa.
[ ] du småfnissar åt dina kompisar för du tkr att du vinner överlägset i snygghet


emo-typ:
[x] du skär dig - 
inga komentarer om dena kommer förmodligen bli godkänd!
[ ] du har svart hår
[x] du bär ofta svarta kläder
[ ] du målar dig mkt svart runt ögonen med kajal.
[x] du har dåligt självförtroende.
[x] du vill dö
- ibland så


nörd:
[ ] du älskar att läsa
[/] du kan allting om datorer och sånt
[ ] du skrattar och ibland råkar du nöffa till som en gris.
[ ] du bryr dig inte ett dugg om utseendet
[ ] du älskar skolan, eftersom man får lära sig saker

kärlek, vänner, familj & liv:
är du kär?
Nein
skulle du kunna pussa ngn du var tsm med? Ja?
har du fått nya vänner den hära månaden? ah :)
vill du ha fler vänner ? Man kan aldrig få för många!
har du för många vänner? nej?
är du ovän med ngn? Det är jag säkert.
är dina föräldrar fortfarande gifta ? Har aldrig varit, men dom bor ihop.
har du riktiga syskon? ja
hur många bor du med ? andreas, mamma, pappa och en kanin :)
vill du leva? Ibland, ibland inte
är du lycklig ? Händer

Avtryck♥
Postat av: lisette

Hejsan :)

tänkte berätta att jag har en outlet som jag säljer lite kläder, skor och smycken och så på :) Kan alltid ta dig en titt genom att gå in på adressen nedan..



Http://Lisettee.blogg.se/outlet



är du intresserad så skriv tillbaka till min vanliga blogg eller outlet bloggen så svarar jag så snart som möjligt.. Tack så länge..

Kramar Lisette

2009-05-28 @ 11:25:38
URL: http://lisettee.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0