JAG ÄR TILLBAKA!

Hej allihopa!
Nu är jag tillbaka, och jag mår inte bra, nejnej! Jag har lyckats blivigt extremt förkyld under helgen,
så jag sitter här nu med en liter vatten brevid mig och hostar och ser knappt nånting!
Jag har jättesvårt att andas, och orkar verkligen ingenting just nu! Vi får se om jag orkar med skolan imorgon,
för jag ser inte ens vad jag skriver. men jag hoppas att det bli bra, och att ni förstår! :)

Men vi får tacka Jennifer att hon skrev två inlägg, så ni vet att jag lever! :D
Och tack för det där i menyn! :D

i helgen har det annars inte hänt någon spec, förutom att jag har skrikit bort min hals p.g.a min kusin
Tilda och väckte mig runt halv åtta varje morgon! Nej! Sånt orkar jag inte med!

Jag ska i alla fall göra en till blogg, som förmodligen kommer handla om ett lite deprimerande liv,
och mina ärstörningar som kommer och går.

Tyvärr så har jag inga bilder, just nu! Men det komemr senare idag! :)

Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0