Gråtmusik!

Ni ser ju vad jag hade tänkt rekommendera om just nU! :)
Musik man gråter till!
Jag tänker länka youtube, så ni kan lyssna på låten nu på en gång!

Breaking Benjamin - You - för mig påminner låten om gamla tider </3
Celine Dion - my heart will go on - Vem gråter itne till den?
Evanescence - My Immortal - Rösten (y)
Nightwish - Sleeping Sun - Lyssna på Tarjas Röst. Helt underbar!
Sarah Brightman - Time to say goodbye - Opera, we love it!
Sonata Arctica - Tallulah - åh, texten!

Åh, förresten!
Jag upptäckte nyss en av sångerskan i t.A.t.U.'s röst! Helt wolderful!

Avtryck♥
Postat av: e l i i i n

gråt musik är bäst!

haha.

2009-05-13 @ 23:00:49
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0