And so the lion felt in love with the lamb..

Idag var jag på marknaden med massor med små wannabe emoflickor :)
Det var roligt. Och jag köpte en ny skinnjacka, eller mamma betalade!
Haha. Vi åka karsuell och spang efter en kille med ett par snygga byxor!
Haha :) Sen stack Kim, och jag var med Klara och Ebba i nån timme.
Sen var jag med Carro, Towe och Morgan! Haha :) Det avr lyckat!

Jag kom nyss hem från bion :)
Det var gratisbio, eller rättare sagt nykterhetsbio. Jag skulle egentligen
gått dit med Towe, men fick jag tag på henne? Nej, som vanligt då.
Men Joanna, Annie och David var där, så jag var med dom :)
Kvällen var väl lyckad som vanligt, bilder får ni imorgon :)

Nu tänker jag i alla fall gå och lägga mig! För jag har bowlingtävlning imorgon

och vi får se hur det går med min handled.
Pusshej <3

Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0