Wiho!

Förlåt för uppdateringen, but I have a live without the computer!

Ja, i helgen var jag på Åland och bowlade :) Vi spöade ålänninarna, och jag vann 800! :-)

Sånt älskar vi! Åka biiiiil och massor med båååååt! Fast mest av allt spelade vi kort!
Minst 20 timmar av all tid! FY F*N VAD HEMSKT!

Men när vi kommer till vasahallen sitter alla mina vänner och väntar på mig!
Vet ni hur glad jag blev då? :-D
Jag: SKYNDA DIG RIKARD!
Rikard: Vadå? haru brottåm eller?
jag: JA! SÅ HOPPA UR DEN J*VLA BILEN!
Rikard: Men jag sitter ju rätt så bra här!
Jag: HOPPA BARA UR DEN JÄVLA BILEN!
haha :) HYPER var ordet! :)

Avtryck♥
Postat av: Morgan Östmark ;D

Hade saknat mig eller? (A) hihi :) <33

2009-05-25 @ 23:05:30
Postat av: lina

haha ;-D

2009-05-26 @ 08:39:50
URL: http://discosadness.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0