Who will I be?

Idag var jag och bowlade, åkte med Carina, Marie och Julia dit :)
Eller, Marie och Carina kom och hämtade mig,
sen hämtade vi Julia i Säter, där hon bor :) När Julia satte sig i bilen berättade hon
att hennes katt hade fått kattungar, några minuter innan hon kom ut! Det var roligt :)
Sen hela vägen dit kollade jag på Marie's bilder, sånt är livet! :-D

Sen bowlar man, vi förlorade stort! Fast det var väl som vanligt..
När vi hade spelat klart försökte man väl prata lite med Fredrik, som inte var på det bästa humöret:
"Julia, får jag låna din jacka att hänga mig i?". Haha, men han var väl skapligt lugn mot vad vissa kan vara..
Men han är snäll :)

Jag och Marie pkte till Kupolen sen :) Sånt sitter aldrig fel! Jag köpte ett halsband, ska kanske få ett likadant
fast med ett P på, N;et står för Nemo/Nightwish och P;et kommer stå för Paramore :) Sånt gillar vi också!

BTW, är det någon som fattar någonting av Sirenia just nu? Två eller en sångerska? Monika eller Henriette?
Jag förstår ingenting.. Sen såg jag på Sonata Arctica's hemsida att dem ska på en konsert i Norge,
eller ev festival är det väl! Jag visade för pappa vilka det är som ska dit; kan ni gissa? :D
In Flames
Sonata Arctica
W.A.S.P
Testament
Mustasch
Backyard Babies
Nightwish [ med anatte, usch! ]
Sirenia
Sånt står man väl inte över, ellerhur? :D


Avtryck♥
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

WASP!!! Testament har jag sett, men wasp föfan!

2009-03-23 @ 15:29:08
URL: http://aerime.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0