We've been living a lie

Förlåt för den dåliga uppdateringen ..

Men i alla fall.
Här har det inte hänt speciellt mycket, förutom att det har varit toppenväder!
Och farmor och farfar har börjat med mitt och andreas rum den här veckan :)
Det är perfekt! Och i mitt rum ska det målas om - Mörkblått och grå tror jag,
fast det är väl ingen som håller med mig om det ;) som vanligt.
sen ska det stå Nightwish stort mitt på väggen,
och under det - lite mindre Tarja,
Under henne fast mindre: Sonata Arctica
och sen mini under sonata Him!
Jag kommer bli sågott som nöjd hoppas jag!
Plus, att jag ska få en ny säng, och nya hyllor :)

Dagens låt

Emobilder!


Enligt upphovslagen så får bilder ej kopieras utan min tillåtelse.

Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0