Voices in a dream!

hej folket!

Idag i skolan hände inte mycket.
Inte nånting alls, för den delen! fast på No:n fick jag plugga till provet.
Det är snällt av Fredrik :') [lärare]
Sen så har jag matteprov imorgon, på onsdag har jag världens största
musikprov, och torsdag/fredag kommer jag inte ihåg.
Men det är en sak som är säker, och det är att jag inte kommer
hinna kolla på Schindlers List och skriva frågorna tills på fredag.
Lärare är inte så snälla som man tror!

Och jag har skaffat comviq :-D
Min älskling kommer imorgon, och jag och mamma ska åka och hämta den!
Jag har saknat den :')

Och i helgen kanske Sara/StickAM-tvilling/fruwh kommer och sover hos mig :-D

Musiklista:
Käften, jag gillar musik på W


Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0