Fotofrågor (:

Vad har du för kamera?
Nikon D40x och Canon Powershot g9
Systemkamera eller kompaktkamera?
både och ;)
Hur många exponeringar har du tagit?

Inte en aning.
Hur många GB minne har du?
4GB men är i behov av mer!
Fotar du med RAW eller JPEG?
jpeg.
Vad är roligast att fotografera?
Natur & djur skulle jag tro (:
eller typ produktfotografering.
Vilket är ditt bästa objektiv?
Det man får med (;
Hur många objektiv har du?
2 men fler på ingång!
Har du tappat bort något objektivlock?
Nej
Har kameran något namn?
jag har döpt båda!
Nikon = Don Vito
Canon = fatass!
Vidvinkel eller zoom objektiv?
Gärna båda (:

BILDBEHANDLING
Vad har du för photoshop?

Photoshop CS2
Hur redigerar du en bild?
alla olika sätt.
Vilket format sparar du i?
.jpg
Vad gör du i photoshop när du inte redigerar bilder?
det mesta som får bilden att bli snyggare (:

ÖVRIGT
Vad var det senaste du fotograferade?

nån egobild tror jag ;)
Vad vill du bli när du blir stor?
Frisör, fotograf eller jounalist :D
Har du sålt bilder?
Några (:
Vad blir ditt nästa fotouppdrag?
vet inte (:
Tycker du att du är en bra fotograf?
Jag anser att alla kan utvecklas och det har jag gjort om man kollar ett år tillbaka men jag har mycket kvar!


Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0