Studentkväll!

Buenos Noches! :)

Ni ser ju rubriken vad som hände ikväll
! :) Men kul var det i alla fall! Fast kallt..
Men dagen började med att åka till skolan i en och en halv timme, inte ens nödvändigt!
Vi pratade bara betyg och fikade, onödigt att gå upp halv åtta!

Vid ett tiden så träffar jag Morgan, för att träffa alla som tog studenten :-)

Och självklart hade jag min älskade kamera med mig! Men tog jag några bilder?
NEJ! Jag gick bara och bar på den. haha!
Vi stöter på Jonte också, och det började hagla! I juni! Snälla nån..
Jag åker hem vid halv fyra tiden för att gratulera min faster som har fyllt år.
Det tog väl nån timme. Runt sju äter vi här hemma, tacos!

jerry ringer mig strax efter maten och frågar om jag kan komma ut.

Kan jag väl, haha. fast de första två timmarna stog vi bara och pratade med Linus.
När klockan var runt nio kom det en stupfull kille, som stog och typ pratade
med oss när Hulta kom, men Huöta hörde inte ett dugg vad han sa! :-)
När killen stack blev det en konversation, såklart:
hulta: Vem fan var det där?!
Jerry: Inte en aning. nån kille som letade ett ragg kanske.
hulta: ragga?!
Jerry: kanske ett litet ragg?
*hulta kollar igenom hela mig* : du är smal, kort och ung och allt det där! DU är ett litet ragg!

Avtryck♥
Postat av: Ma®ie^^',

Vad synd att jag inte visste att det var du som smsade :(

2009-06-09 @ 20:00:11

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0