peace & love

Jag tror det blir Peace & Love för mig! :-D
Igår kväll när jag satt och kikade igenom Peace & Love's hemsida stod Mötley Crüe's spellista! Jag började gråta! haha :-)
Nu tänker jag blåsa håret, sminka mig och sen sticka till Kim :-)

Mötley Crüe's troliga Setlist 99% säkerhet (Från Dowload Festival 12:e Juni)
1. Kickstart My Heart
2. Wild Side
3. Shout At The Devil
4. Saints Of Los Angeles
5. Live Wire
6. Too Fast For Love / On With The Show
7. Motherfucker Of The Year
8. Same Old Situation
9. Primal Scream
10. Looks That Kill
11. Girls, Girls, Girls
12. Dr. Feelgood
13. Extranummer:
13. Home Sweet Home



Avtryck♥
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

åh, jag vill också dit! ><'

2009-06-21 @ 14:11:06
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: om jag hade haft råd :-(

2009-06-22 @ 00:15:18
URL: http://discosadness.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0