Bara för att det här är ett onödigt inlägg..

Jag fattar inte varför folk jämt ska vara så irriterande så folk dom hör ordet "Nightwish" eller "Opera".
Liksom, ursäkta mig att jag inte är som alla andra. Jag har min egen musiksmak, och den skäms
jag inte över. Jag älskar min musiksmak, och jag är stolt över att lyssna på den.
Jag skiter väl i att jag är udda överallt? jag är som jag är.
Asså, Nightwish bildades till en början att ha en sångare som Anette. Men tuomas var så
dum att han tog med Tarja. Han tänkkte inte på "konsekvenserna".
Hon är borta, jag kan aldrig mer se Nightwish live, för jag grät när jag kom hem för det var
så dåligt. Så det så!
Så fort jag lyssnar på musik hemma får jag en utskällning för mamma och pappa inte tycker
om min musiksmak, men andreas får lyssna på min R'n'B? Pappa hatar det mest av allt.
Han har själv sagt att Tarja är bättre än Anette, så varför då klaga?
Jag lyssnar på det jag vill. Ingen kan få mig att byta.
Jag har hittat Sonata Arctica nu också. Dom ligger precis under Nightwish.
Jag hörde dem för första gången när jag kollade på Wishes from Entirnity.
Favoritfilmen, lix! Tony sjöng en låt med Tarja, och jag blev helt kär.
Jag har fastnat för låten och jag kan inte släppa den! det går inte!
Okej, Tony ser förjävlig ut i videon, men wtf? det spelar väl ingen roll!
Han är ändå bland dom bästa! Ingen gillar dom, ingen av mina kompisar i alla fall.
Det är hörlurar som gäller.

Sen var det väl det med min "opera" som ingen heller gillar.
Sen första gången jag såg Phantom of the Opera är jag som klistrad.
Jag har sett den över 100 ggr [jag räknade i början], och jag tröttnar aldrig.
Emmy Rossum's röst är helt underbar, och det gråter man till. Every time!
Sarah Brigthman har också en helt underbar röst, men jag tycker Emmy's är bättre.
Man gråter liksom inte till Sarah's.
Som ni ser, jag är fast vid allt som har med opera att göra.

Okej, det är inte bara opera och hårdrock som gäller för mig.
Jag älskar filmmusik [nej, jag menar inte Wish I had an angel].
Jag har sett The Nightmare before Christmas ett par gånger nu, och jag har fastnat
för musiken som vanligt. Den är helt underbar. This is Halloween, this is Halloween
Pumpkins scream in the dead of night.
Kärlek på filmen ju!

Nu orkar jag inte skriva mer. Men ni ska få en Nightwish video att kolla på.
Så ska ni få se vad jag menar med kärlek!
BTW, ja! det är två finska ord när Tarja pratar! AND SO WHAT?
ITS LOVE!
det betyder The Rapsy Voice Of Lapland!


Avtryck♥
Postat av: jbb

'' Ingen gillar dom, ingen av mina kompisar i alla fall.

Det är hörlurar som gäller. ''



Jag gillar ju Sonata Arctica?

2009-01-08 @ 21:30:35
URL: http://pphoto.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0