Oh, How I wish to go down with the sun!

Jag har varit hos mormor, och hon har inge internet!
En bra ursäkt för att inte ha uppdaterat!

Jag har väl varit hos mormor hela helgen. Det var segt, om man säger så.
Och min kusin gjorde mig seriöst döv! Hon skrek hela tiden!
Och hon väckte mig halv sju varje morgon. Jobbigt!
Hon blev skitsur på mig hela tiden, men jag orkade inte bry mig .

Sen igår gick vi till min morbror, han har flyttat in i en ny lägenhet
men Helen, och det var typ överfint! Hur mysigt som helst överallt!
Men Jimmie spelade dålig musik hela tiden. Inte en bra låt!
Det var nån konstig musik, jag kunde inte ens uttala namnet!

Sen hade jag tänk beställa lite kläder och sånt.
Kommentera vad ni tycker? :)


Avtryck♥
Postat av: jen

mina jeans. :)

2009-02-08 @ 20:10:31
URL: http://pphoto.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0