Moviestar, a moviestar!

Just nu sitter jag och kollar på Phantom of the Opera. Det är bland det bästa som finns!
Det finns tre bättre filmen, som också är inom musiken.
Om ni tänker efter tror jag ni kan gissa vilka de tre filmerna är:
End of an era, Wishes from entirnity och End of innocence! Såklart!
Nightwish, Nightwish och Nightwish! Seriöst nu, jag har sett Phantom of the Opera minst 200 ggr!
Och jag har ännu inte tröttnat! Det är helt sjukt! Jag tror jag kan varenda replik just nu!

En gång när jag och mamma satt och kollade på den,
sa jag replikerna några sekunder innan de i filmen sa dem.
Mamma höll på att skratta ihjäl sig!
Var det så roligt?


Nu fick jag reda på att jag och Andreas måste sova hos farmor och farfar.
OCH JAG SITTER I PYAMAS! Perfekt!
Jag som trodde att jag skulle få sova i min säng! FAN!




Just nu sitter jag hemma hos farmor och farfar och skriver.
Jag var tvungen att ta med min internetsladd för att få Internet här,
men nån dag ska jag orka fixa så det blir trådlöst. Inte för jag vet hur man gör det med who cares?


Nu tänker jag kolla på Pirates of the Caribbean 2! den är sämst men jag tänker kolla i alla fall!
Bara för att slippa sova, you know?

Men låten som lillkillen sjunger i början i trean är nog den bästa som existerar!
Kärlek på hans röst, kärlek på allt som är bra med han !
Inte för jag vet om det finns nåt dåligt med han men ni fattar vad jag menar.


Och sen så var det väl det här med skolan också. Jag sköter den bättre än förra terminen i alla fall.
Bra det. Men asså, jag kommer ändå hinna få äkta skitbetyg i nian.
För skolan är svår, och jag är svårlärd när det gäller skolan.
Jag fattar ignenting när det gäller grammatik, inte i nåt språk!
Då är det svårt att få bra betyg..

Och jag som vil itne på en frisörskola i västerås eller eskilstuna, MVG i ALLT!
Det är typ ett måste för att kunna komma in där. Det kommer itne bli lätt för mig.
Annars blir det väl media skulle jag kunna tro!
För jag är fortfarande helt inne i att skriva olika slags historier,
och många lärare har sagt att jag borde börja skriva mer än jag gör.

Men nu blir det inte mycket till det för nu tänker jag kolla på film!


Godnatt folket!


Här får ni en video från The Black Symphony!
Det är Within Temptation's låt Our Solemn Hour!
Den är jättebra.


Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0