Bowling och plugga.

Det börjar bli tråkigt att blogga. För det är seeeeeegt!

Ok, såhär började dagen:

Jag vaknar 11, får panik och ringer mamma som är I ishallen.

"MAMMA! JAG SKA VARA I BOWLINGHALLEN OM EN HALVTIMME!"

Halv 12 skulle jag vara I bowlighallen för att spela distiktsfinal I Bowliaden.

Yaay! Vi var två tjejer I min åldersgrupp, varför ens spela när det är tre I
varje åldersgrupp som går vidare? Det var bara jobbigt!
För första serisen gick skit. Sen började Sandra's och Julia's bana dampa,
och det fick jag och hon jag spelade med "lida" för också.
Det tog typ två timmar att spela fyra serier! Roligtroligt, nej, det var det inte. Mest bara jobbigt!


En åkte man hem, åt lite och travade sig ner till farmor och farfar!
Haha, inte en dag utan dem! Nej, det funkar inte.


Sen verkar det som jag inte får byta till Jonsbo heller.
 Det suger så hårt! Jag som vill börja där. Mamma sa att jag inte fick
börja där för det var så kort tif tills jag gick ut skolan. Jo men tjena!
Det är hur långt som helst! Haha!


Nu tånker jag skriva vidare på uppsatsen om Judarna/Förintelsen.
Och den där reflektionen om anne frank.

Klickbara bilder :)
 


Avtryck♥
Postat av: Trees

Vilka fina bilder du tar!

och eh,.. jag lovar hårdrock;) såg ditt lilla meddelande på bloglovin!

2009-02-16 @ 22:24:51
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: Joanna

Men får du inte börja Jonsbo? ._.

2009-03-03 @ 17:10:05
URL: http://mjadu.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0