veckans bild!

Idag kom jag på idén om veckans bild, ungefär som en tävling. Alla skickar in en bild till min mail, 1 - 3 bilder.
Sen väljer jag ut ettan, tvåan och trean. Det spelar absolut ingen roll om jag känner dig!
Det får vara vad som helst på bilden, svartvit eller färg! Huvudsaken att bilden är unik,
och just du har tagit bilden!
Du får gärna ha copyright © på din bild, så ingen annan tar bilden! Det händer ofta,
men jag lovar att bilden du skickar inte används annat till veckans bild!

Det kommer faktiskt bli två stycken, som blir utvalda! En där jag välder ut en,
och där ni får rösta vem som kommer bli det! Om det blir samma person, kommer det bara bli en den veckan! :)

Så skicka in bilden/bloggadress/namn/ålder till [email protected]!


Avtryck♥
Postat av: sara solvik

Åh vilken söt kanin:D

2009-04-12 @ 11:30:24
URL: http://sarasolvik.blogg.se/
Postat av: matilda

va fin bild :)

2009-04-12 @ 21:01:16
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0