S.O.S!

Just nu vågar jag inte göra nånting annat än att dunka sönder Jonas Brothers!
För nyss var det nån gubbe utanför dörren, som stod där säkert 10 sek, sen gick han till baksidan tror jag..
usch, det är seriöst läskigt! Och jag brukar vara rädd av mig i vanliga fall, men nu är det helt galet!
- För ett par år sen, samtidigt som det var daldansen, blev en polis mördad uppe på stan.
Undefär en kilometer från mig.
- För runt 2-4 år sedan, som ni säkert kommer ihåg, var det ett äldre par som blev yxmördade av sin fulle son. 
Ungefär 400 meter från mig.
- För hur många år sen som helst, tog en självmord en väg ifrån mig.
- Och sen har vi Engla, för ett år sen..
Nej, jag vill inte bo här!


Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0