Såhär blir du Decora.

Decora är en otroligt söt och utstickande stil. När jag pratat pom stilen med mina vänner,
frågar de jämt vad det är. Säger jag
"du vet den där rosa söta japanska dockstilen?", då förstår dem.

Decora är inte speciellt vanligt i sverige. Jag bor i Dalarna,
och har själv aldrig sett någon livs levade.

Det här behöver du
Färgglada söta kläder
Hårspännen, många!
Gärna ett diadem med ex. djuröron.
Pärlhalsband

Decora.


Avtryck♥
Postat av: isabel

men liksom D:

det som skiljer decora från lolita är att decora är som mörkare, mer svart men färgglatt också. men ingen tycks veta det? för om man söker på det så kommer det bara upp massa dumma svar >c< D:

2009-04-01 @ 18:19:04
Postat av: eliiin.

naw, vad sött! :D

har faktiskt sett några på stan som har sett ut nästan sådär :]

2009-04-01 @ 20:40:11
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0