Pååååsk!

Hej!
Jag har varit hos mormor, eller rättare sakt Kungsör hela helgen, så jag har inte haft någon chans att kunna skriva!
Men vädret har varit toppen! Över 25 grader varje dag! Perfekt!
Torsdag:
Jennifer åkte hem vid fyra, hon hade sovit här :)
Sen kom mamma hem, jag packade och sen åkte vi tåg till Kungsör, och Jimmie och Helen hömtade oss vid stationen där :) Hemma hos mormor kollar dom på Nanne Grönvall! Usch!
Fredag:
Louise kommer till mormor vid 14 tiden, och vi sticker ut i skogen och tar kort!
Ungefär 90% av alla bilder blev suddiga, för bror tog dom! SKÄMS! Efter det följer jag med henne till Torpunga och sover där.
Lördag
Jag vaknar först genom att Louise ligger och stirrar på mig. Läskit värre! Vi klär på oss, och vandrar med kameran i handen genom hela Torpunga. Och förbi Pandoras hus. Haha, dom bor grannar! :) Rätt skoj :) .
Sen börjar det komma massor med folk, och jag och Louise springer runt som galningar över hela gården och letar efter Påskägg! Haha! :D
Söndag
Endast åkt bil. Usch!


Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0