I don't belive in miracles.

Idag var jag hos Sara, hela dagen :) Det var roligt.. nästan :)
Hon kittlade mig hela tiden. Men sin sysak, som var vass!
Men sen åt vi pizza, och Sara testade sin moppe! Haha, hon var jätteduktig på att åka.. säger vi.
Men bättre än mig, men jag vet inte om jag kommer våga åka med henne sen när jag ska börja åka med henne!
Vi har kollat på två filmer, fjortisfilmen. Dom var inte bra, om man säger så!

Men Christer ringde nyss, och jag och Marie ska till Åland! Med massa småpojkar, men dom skiter vi i! :)
Vi ska dit och spela skiten ur alla! :D Haha, vi är bäst, så är det bara!

Imorgon ska jag och Sara till borlänge :) Vi ska dit och fota på Kupolen. Haha, lyckat säger jag bara!
På onsdag åker vi väl förmodligen någonannan stans, eller till en annan stad, och fotar.
Egentligen skulle jag köpt ett busskort, så vi kan åka typ över hela sverige, men får jag pengar av mamma till det? NEJ!
Men jag kommer få lite pengar av henne på torsdag, för då är det Borlänge Marknad!

Älskade vänner

Avtryck♥
Postat av: Mr.MASA

Svar: Vet inte riktigt när de släpper Sonata Arctica biljetterna. Jag skulle gissa att det blir någon gång i höst, kanske ungefär sammtidigt som de släpper nya plattan.



Cheers!

2009-04-14 @ 17:23:08
URL: http://masa91.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0