I can't say I'm sorry..

Jag är just nu jätteledsen, nära att jag ska börja gråta!
Vet ni varför?
För jag inte fick åka till min Isabel i Skelleftå igår! Idag skulle vi ägt ut hela hennes skola,
och ikväll skulle vi gått på konsert, på Chemical Vocation! Nej! Jag ville verkligen till henne,
men fick inte för mamma! :-(
Fy, det känns hemskt just nu måste jag känna!
Ja.. Men jag ska sticka ut och fota lite, kanske hoppa lite studsmatta! :)
Hörs senare! Puss!

Avtryck♥
Postat av: Anonym

La till dig förra gången jag kommenterade ;)

2009-04-24 @ 16:41:45
Postat av: Anonym

Hej, jag har lagt till dig. Jag vet inte om du fick mitt svar om det innan (A) Hehe, men såru vet ;)

2009-04-24 @ 17:00:17
Postat av: isabel

DET SÖÖÖG DDDDDDDDDDDDDD:

men på sommaren kommer vi äga ut alla, och och jag tycker vi borde få åka till någon av oss någon helg. tww



men typ, du får inte ha dåligt samvete eller något över att du inte fick komma? D: för det var ju inte ditt fel o: <3

2009-04-25 @ 09:42:36
URL: http://fotobubbla.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0