Teater, skola, bowling.

Japp, sådär ser min dag ut.
Strax ska jag packa ihop datorn och pallra mig till stan, skulle gärna fråga pappa om han kunde skjutsa mig..
men aja. Sen äre väl skolan som vanligt, inte speciellt roligt! Sen är det bowling,
nån minitävling det är varje månad :)
Då spelar jag alltid med Marie! Hon är rolig!
Just nu sitter och lyssnar på The Veronicas - Untouched! Jag älskar låten, jättemycket!
Tredje gången dom spelar den på MTV idag tror jag :)

Aja, nu ska datorn ner i väskan!

Hörs senare!
Puss hej :*


Avtryck♥
Postat av: Ma®ie

Du är också rolig :D

2009-04-07 @ 23:09:22
Postat av: Jasmine

sv: haah jaaa (=

new moon kmr ju ut i november, läääääääängtar :D

2009-04-08 @ 21:11:03
URL: http://problematicgirl.blogg.se/
Postat av: °•S O M M A R U N G A R N A•°

Godmorgon sötis!

Har du sovit gott inatt? Skiner solen hos dig med? ;)

KRAMAR PÅ DIG!

2009-04-12 @ 09:49:57
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0